Tel / Whatsapp: + 86 15005204265

All Categories
Media & Eventi

Media & Eventi

Home> Media & Eventi

March 05, 2024

Evaluazione ultrasonica standardizzata di stenosi carotide per prucessi clinichi University of Washington Ultrasound Reading Center

fondo

A riparazione di stenosi di l'arteria carotide (revascularization carotide) hè stata dimustrata per esse efficace per riduce a probabilità di ictus embolic da a rottura di a placca carotide è l'embolizazione à u cervellu [1]. I prucessi clinichi di i metudi di revascularizazione di l'arteria carotide cum'è a carotidendarterectomia è u stenting di l'arteria carotide sò in corso per furnisce una guida à i clinichi nantu à a scelta di a terapia.

L'esame Doppler duplex ultrasonicu non invasivu hè statu un metudu standard per a valutazione clinica di l'arteria carotide per un terzu di un seculu [2,3]. E forme d'onda di velocità Doppler sò raccolte da l'arteria carotide cumuni è interna per detectà a velocità di u sangue elevata locale cum'è un marcatore di stenosi arteriale chì permette una classificazione categorica di l'arteria carotide interna destra è sinistra in categurie clinicamente utili. Un schema di classificazione spessu usatu hè: 1) stenosi non significativa (< 50% DR), 2) stenosi moderata (50%-79% DR), 3) stenosi severa (80%-99%DR), è 4) occlusione. U metudu è i criterii assuciati per a classificazione di stenosi sò stati sviluppati in a dicada prima di 1990 [3-10]. U standard di riferimentu per u metudu di classificazione hè l'angiografia di cuntrastu di raghji X. Alcune publicazioni utilizanu altre categurie angiografiche cù divisioni à 60%, 70% o altri valori.

Una varietà di metudi di misurazione di a velocità Doppler sò usati per classificà l'arterie in e categurie angiografiche propiu. Tuttavia, publicazioni dettagliate dimustranu chì ancu se sensibilità è specificità soddisfacenti ponu esse ottenute associendu classificazioni angiografiche selezziunate cù misure Doppler particulare, a relazione trà e misurazioni Doppler è angiografia ùn hè micca una linea monotona stretta, [11] ma una relazione multivariata. E variabili supplementari includenu: a prisenza di una stenosi contralate moderata o severa [12-15], territoriu cerebrale perfused [16], completezza di u circulu di Willis [17-19], flussu collaterale ipsilaterale [20], flussu vertebrali [21] è u metudu di revascularization [22].

mètudi

Tutti l'esami Doppler à ultrasuoni carotidi sò realizati da i centri di campu sottu appruvazioni IRB in l'istituzioni di u centru di campu. Un duplex Doppler UltrasoundProtocol Manual hè furnitu à ogni laboratoriu di ultrasound participante da l'Università di Washington Ultra Sound Reading Center (UWURC). L'imaghjini anonimi è i fogli di travagliu da ogni esame sò mandati à l'UWURC.

Le protocole précise qu'au moins 16 images échographiques en mode B avec des formes d'onde Doppler associées sont recueillies par chaque patient : de chaque côté, l'échographiste doit acquérir 3 images de l'artère carotide commune (CCA), 3 de l'artère carotide interne (ICA) et une de l'artère carotide interne (ICA). l'arteria carotide (ECA) è una da l'arteria vertebrali (VA) (Figura 1). Ulteriori immagini è forme d'onda sò richieste da i lochi distalti à u stent (per detectà a stenosi post-stent) è distali à qualsiasi stenosi (per documentà a turbulenza post-stenotica).

Per ognuna di e 16 o più forme d'onda spettrali, a velocità sistolica è diastolica sò misurate è trascritte cù l'anguli Doppler (da l'imaghjini in modu B assuciati) à un fogliu di travagliu standard. U fogliu di travagliu hè sottumessu cù carta, film, fotocopiate o versioni elettroniche di l'imaghjini à l'UWURC. I studii nantu à e registrazioni di videocassette sò scuraggiati per via di u tempu eccessivu necessariu per u processazione di video.

À l'UWURC, i dati di u fogliu di travagliu (Figura 2A) sò inseriti unicu in a basa di dati UWURC. Per ogni latu di ogni casu, una forma di rivisione hè stampata (Figura 2B) cumprese i dati di u fogliu di travagliu chjave. Durante a rivisione UWURC, u lettore verifica a posizione anatomica di ogni forma d'onda da l'etichette di l'imaghjini in u modu B è e caratteristiche anatomiche, determina se un stent pò esse vistu è verifica a trascrizione curretta di e dati da l'imaghjini (Figura 3) cumpresa a pusizione propria di u decimale. punti (alcune images sò marcate in cm/s, altri in m/s). U lettore verifica ancu l'allineamentu di l'angolo Doppler nantu à l'imaghjini è i cursori di misurazione di a velocità spettrale nantu à a forma d'onda è verifica a velocità di accelerazione finale (EAV) (Figura 4). Se i cursori di misurazione sò assente in una posizione impropria, u lettore marca è misura e velocità è indica se u Doppler.

U fasciu di ultrasound era inclinatu versu a testa (H) o u pede (F). U lettore marca ancu e forme d'onda preferite da e carotiarterie cumuni (CCA) è interne (ICA) per l'usu in u calculu di u rapportu è a classificazione di stenosi. Infine, u lettore verifica u calculu di u rapportu di velocità sistolica ICA/CCA è marca e categurie di classificazione per CCA, ICA è ECA (arteria carotide esterna). Dopu à u cumpletu di u casu da u lettore, ogni valore hè verificatu da un revisore. U modulu di rivisione cumpletu hè dopu mandatu per una doppia entrata di chjave in a basa di dati UWURC.

A turbulenza o u flussu oscillante cumplicatu hè più prubabile di accade durante a decelerazione temporale in a fase tarda di a sistole è durante a decelerazione spaziale ghjustu distale à una stenosi. Questa turbulenza provoca bruits o murmurii chì ponu esse intesu cù un stetoscopiu, è appare cum'è un allargamentu spettrale chì pò esse visualizatu in a forma d'onda spettrale. L'applicazione di "correzione di l'angolo" à a misurazione di frequenza Doppler basata nantu à l'equazione Doppler misurà l'angolo Doppler trà u fasciu di ultrasuoni è l'assi di l'arteria ùn hè micca adattata per forme d'onda turbulente perchè l'intestazione di u vettore di velocità hè casuale o almenu caòtica durante l'allargamentu spettrale. Cusì, certi esaminatori distinguenu a Peak Systolic Velocity (PSV), chì hè misurata durante l'allargamentu spettrale, da a End Acceleration Velocity (EAV), chì hè misurata ghjustu prima di l'iniziu di turbulenza (Figura 4). Perchè u PSV hè spessu più grande di l'EAV è ùn ci hè micca una guida in a literatura nantu à quale sceglite, l'UWURC inserisce i dui valori in a forma di rivisione per l'analisi più tardi per furnisce una basa per sceglie unu o l'altru.

Dui metudi di classificazione sò utilizati da l'UWURC per cumplettà u furmulariu di rivisione: 1) u ratio ICA / CCA [23] è 2) i "Criteri di Strandness" [24,25]. Per u rapportu ICA/CCA, l'EAV hè utilizatu per ogni valore se dispunibule; altrimenti, u PSV hè utilizatu. Se e duie velocità sò state misurate cù anguli d'esame Doppler validi trà 58 è 61 gradi, u rapportu hè calculatu; altrimenti, una stima di u rapportu hè piazzata in una di e categurie 5 (menu di 2.0, vicinu à 2.0, trà 2.0 è 4.0, vicinu à 4.0, più grande di 4.0), o ùn pò micca classificà. U criteriu di ratio 2.0 separa stenosi < 50% da quelli > 50% [26]; u criteriu di ratio 4.0 definisce u cunfini di stenosi 70% [23]. I criteri di velocità "Strandness" separanu stenosi à: 1) u 50% (ACAS) cunfine cù un criteriu PSV di 1.25 m/s [24,25] è à 2) u 80% (ACAS) limite di stenosi cun un criteriu EDV di 1.4. m/s [27](Figura 5). A causa di a pletora di metudi di classificazione sia per l'angiografia sia per u Doppler duplex, cù misure di sensibilità è specificità indistinguibili, l'UWURC si riferisce à stenosi simpliciamente moderate o gravi.

A cumunità di diagnostica vascular hè divisa in dui gruppi: 1) quelli chì facenu esami Doppler duplex cù un angolo Doppler di 60 gradi trà u fasciu ultrasonicu è l'assi di u vasu, è 2) quelli chì utilizanu un angolo conveniente menu o uguale à 60 gradi [28] . I dui gruppi poi applicanu un aghjustamentu geomètrico utilizendu l'equazione Doppler (assumendu a velocità parallela à l'assi di l'arteria) per calculà a velocità arteriale. Tuttavia, u flussu arterial normale ùn hè micca generalmente parallelu à l'assi di l'arteria [29], cusì l'assunzione di a Dopplerequation ùn hè micca valida. I tentativi di cunvalidà a Dopplerequation in l'arteria carotide normale (Figura 6) è l'arteria stenotica risultanu in un bias sistematicu: 1) utilizendu anguli d'esame Doppler più grande risultatu in valori di velocità più altu è 2) a relazione hè monotona. Per minimizzà l'effettu di i diversi angoli Doppler trà e visite, l'UWURC hà cunsigliatu chì, ogni volta chì hè pussibule, e misure ultrasoniche Doppler di l'arteria carotide sò acquistate à un angolo d'esame Doppler di 60 gradi. L'UWURC hà accettatu è valutatu tutte e velocità d'esame ultrasonore inviate, cumprese quelle prese in anguli d'esame Doppler altri di 60 gradi. Per e misurazioni cù l'allineamentu di l'angolo incorrectu visibile nantu à l'imaghjini in u modu B (Figura 7), l'UWURC hà rimisuratu l'angolo utilizendu un aprotractor sopra l'imaghjini [30] è hà inseritu l'angolo misuratu in a basa di dati in modu chì a correzione geometrica adatta pò esse applicata (Figura 3B) prima di l'analisi.

La forma di dati risultante (Figura 2B) accoglie cinque valori numerici finali per ciascuna delle 16 misure consigliate e 2 opzionali (ICA distale addizionale): 1) "Angolo di regolazione macchina" (MSA), 2) "Angolo misurato a mano" (HMA), 3 ) "Peak Systolic Velocity" (PSV), 4) "End Acceleration Velocity" (EAV), 5) "End Velocity Diastolic" (EDV). Ci hè ancu deci valori categurichi: 1) Forma d'onda Mancante, 2) Altru ùn pò micca verificà (quandu l'anatomia ùn pò esse stabilita), 3) L'angolo deve esse Pro tocol (quandu un angolo Doppler altru da 60 gradi hè utilizatu ma un 60 gradi). l'angolo puderia esse usatu), 4) Allineamentu di l'Angle Variable (quandu u voluminu di mostra Doppler hè situatu in una curva o un altru locu anatomicu in quale l'angolo puderia esse misuratu in modu diversu) 5) ? ) u valore di a velocità sistolica hè incerta, 6) PSV rimisuratu (usatu cum'è una variabile interim per marcà EAV nantu à una versione precedente di u furmulariu di rivisione), 7) PSV o EAV (marca se l'esaminatore hà misuratu u PSV o l'EAV), 8) H o F (marca se u cursore Doppler era angulatu versu a testa o u pede), 9) Velocity in Stent (furnisce una indicazione di a posizione di stent), 10) Ratio View (marca i valori CCA è ICA utilizati in u calculu di u rapportu di velocità).

Ciascuna di sti variàbili hè pensata sia per documenta una caratteristica di a misurazione sia per furnisce a basa di teste di ipotesi specifiche in publicazioni future. Per i valori marcati "Forma d'onda Mancante" o "Ùn Possu Verificà", i valori ponu cuntene errori micca rilevati da u prucessu di rivisione per via di l'imaghjini mancanti o oscurati. Per esempiu, se un studiu hè statu sottumessu cum'è un rapportu clinicu, cù qualchi valori di velocità rappurtati cum'è testu, ma ùn sò micca furnite imaghjini o forme d'onda, i valori clinichi sò stati inseriti in u Formulariu di Revisione, ma e linee di forma di rivisione corrispondenti sò state marcate "Forma d'onda Mancante".

Dopu chì u "Lettore" hà verificatu tutte e dati nantu à ogni forma contr'à i dati di fonte, u "Revisore" hà verificatu di novu tutte e dati è ogni entrata di lettore contr'à i dati di fonte. I disaccordi trà Reader è Reviewer sò stati ghjudicati da u cumitatu per assicurà a lettura è a revisione uniformi.

I dati sò stati cumpilati in un schedariu è verificati per i valori implausible cumpresi: EDV> PSV, EAV> PSV, Angle> 90 gradi, PSV> 6 m / s, è i valori mancanti. Tali valori puderanu passà micca rilevati in u sistema per via di errori di punti decimali, cunversione. à partir de valeurs alpha-tonumériques et d'erreurs cléricales. Per ogni casu cù valori implausible, una forma d'errore persunalizata hè stata stampata (Figura 8) in modu chì i dati fonte puderanu esse recuperati, u casu rilettu è tutti l'errori fissi.

Tutte e voci inserite in a basa di dati sò registrate per documentà u Reader, Reviewer, Adjudicator è Keyer.

Risposte alla lingua

Tra u 1999 è u 2009, l'UWURC hà valutatu 10,687 21,374 esami Doppler duplex cumposti da 9 12 lati (Figura 53). 45 membri di u staffu sò stati qualificati per valutà l'imaghjini di l'esame. 4% di l'esami sò stati letti da un solu membru di u persunale; un 64% supplementu hè statu lettu da 30 altri. 3% di l'esami sò stati esaminati da un solu rivisore; un XNUMX% supplementu hè statu rivisatu da dui altri. Meno di XNUMX% di i lati di l'esame necessitanu adjudicazione. In nisun casu, u lettore è u visore era a stessa persona; l'adjudicatore di a firma puderia esse un lettore o un revisore.

7

Ancu s'è a maiò parte di e forme d'onda è di l'imaghjini sò state interpretate è classificate facilmente, in alcune immagini, a scelta di una misura curretta necessitava discussione. per iodu, perchè l'aumentu di riempimentu ventricular durante a diastole più longa eleva u voluminu di eiezione ventriculare. Questa variazione di a velocità sistolica provoca incertezza in a misurazione, è affetta a misurazione di a ratio sistolica derivata. In tali casi, una entrata PSV hè fatta nantu à a forma di rivisione. Quandu hè pussibule, e misurazioni in l'studiu sò pigliate in ogni locu da una sistole dopu à un intervallu diastolicu "normale".

A classificazione curretta di stenosi significativi in ​​categurie moderate o severi hè più impurtante sia per a gestione clinica sia per a surviglianza di i prucessi clinichi. L'errore ecograficu, se ùn sò micca rilevati in a valutazione, ponu risultatu in una classificazione sbagliata. A figura 11 furnisce dui esempi di casi misclassificati da l'ecografista secondu u protocolu.

L'inversione di u flussu in u sistema arteriosu extracranial hè inusual, salvu in i casi di stenosi severa, occlusione, robba regurgitation oraortica. A Figura 12 mostra esempi di inversione di velocità. L'"inversione" di a forma d'onda Doppler in a figura 12 In prossimità di a bifurcazione carotide ùn puderia micca esse inversione di flussu perchè l'arteria prossimale è distale anu forme d'onda normale in avanti. Questu hè un esempiu di l'effettu di u flussu cumplicatu, cù a velocità versu u transducer (à un angolo di 60 gradi à l'assi di u vasu) in una parte di mostra di u bulbu carotide durante a decelerazione temporale à a fine di a sistole. Questu hè spessu chjamatu "separazione di flussu". Questa forma d'onda ùn deve esse interpretata cum'è indicà un flussu nettu in l'arteria carotide diretta da a testa versu u core. A misurazione di u flussu nettu richiede un campionamentu cumpletu di velocità perpendiculari à una superficia chì transects u vasu, è dopu l'integrazione [velocities * area] per calculà u flussu istantaneu. L'inversione unilaterale di u flussu sistolicu di a vertebra sinistra (Figura 12B) pò indicà una stenosi à l'urigine. di l'arteria succlavia sinistra risultante in un furti di succlavia [31].

8

I dati sò stati compilati in una basa di dati chì pò esse cunfigurata per l'analisi per u paziente, u latu, u trattamentu è / o u puntu di tempu per permette paraguni longitudinali o trasversali.

L'accuratezza di l'ultrasound Doppler duplex hè unu di i temi più spessu discututi in u diagnosticu di a carotidarteria. A velocità Doppler carotide sò aduprate per classificà l'arterie in categurie stenotiche. Da un sottogruppu di studii pre-procedure, i valori di velocità Doppler sò stati tracciati contr'à e misure angiografiche in una piccula subpopulazione [32] (Figura 13) è paragunate à i valori di letteratura [11]. In a gamma di valori dispunibuli in stu prucessu clinicu (trianguli blu, stenosi 42% DR à 98% DR), a relazione ùn suggerisce micca chì a velocità sistolica furnisce una bona sensibilità o specificità per a soglia di classificazione clinica di 70% DR.

L'scelta di l'angolo Doppler hè una altra quistione spessu discussa [33]: l'angolo Doppler deve esse 60 gradi o l'angolo più chjucu pussibule, sempre chì hè menu di 60 gradi? Per un sottogruppu di pazienti cù studii post-procedura di 1 mese è 12 mesi, u cambiamentu in a velocità sistolica è diastolica contralaterale hè stata tracciata versus u cambiamentu di l'angolo Doppler (Figura 14) in casi chì anu utilizatu anguli Doppler differenti durante i dui studii. A pendenza pusitiva paragunendu a variazione di velocità percentuale à a differenza d'angolo hè coherente cù l'esperimentu mostratu in a figura 6.

Articulu discussione

L'indagine più objetiva è cumpleta di i metudi di esaminazione di a carotidateria hè a Conferenza di Consensus Ultrasound Carotid 2002 [28]. In u 1997, u Centru di Lettura Ultrasound di l'Università di Washington hà designatu u protokollu di ultrasuoni chì rispetta i cunsiglii dopu aduttati da a cunferenza di cunsensu, cù trè eccezzioni: 1) U UWURC ricumanda l'usu cunsistenti di un angolo d'esame Doppler di 60 gradi; A Conferenza di Consensu informa un disaccordu, cù certi membri chì ricumandenu 60 gradi è certi ricumandenu <60 gradi; 2) u criteriu di velocità diastolica UWURC Doppler per a stenosi severa hè 1.4 m/s invece di 1.0 m/s cum'è cunsigliatu da a Cunferenza di Consensus;

10

11

è 3) l'UWURC ùn face alcuna raccomandazione nantu à a valutazione di l'imaghjini Doppler in u modu B o culore, eccettu per l'identificazione di u locu di un stent in u locu di campionamentu Doppler; a Cunferenza di Consensu ricumanda a valutazione di sti imagine, ma ùn furnisce micca un metudu quantitatiu di rapportà a valutazione.

A Conferenza di Consensus spiega "a capacità di l'ultrasound Doppler per ... stimà u gradu di stenosi [hè] stata deludente". Allora "L'ultrasound Doppler ùn pò micca esse usatu per predichendu un percentinu unicu di stenosi". " "A letteratura pubblicata hè piena di soglia di velocità.." "U pannellu hà suggeritu chì l'ICA PSV è a presenza di placca nantu à ... l'imaghjini ... deve esse aduprate per u diagnosticu è a graduazione di a stenosi ICA". "L'ICA PSV hè faciule d'ottene, hà una bona riproducibilità, è deve esse usatu in cunjunzione cù

12

13

Grayscale and Color Doppler. " "Dui parametri supplementari, ICA-to-CCA PSV ratio è ICA EDV sò utili .... "Un riassuntu di i criteri cunsigliati sò inclusi in a Tabella 3." di u documentu di cunsensu [28].

U UWURC accunsente cù tutti i risultati, ma pratica e seguenti differenze minori per a classificazione di gravità di stenosi.

1. I classificazioni UW, stabilitu prima di u 1990, sò stati basati nantu à una frontiera più bassa per stenosi severa di 80% DR per angiografia: (NLD-MLD)/NLD induve MLD hè u diametru minimu di lumen è NLD hè u diametru di lumen normale di u bulbu carotide (ACAS). Metudu). In seguitu, altri anu aduttatu un cunfini più bassu di 70% induve NLD hè u diametru di lumen normale di l'ICA distal à l'stenosi (metudu NASCET). In generale, u diametru di u bulbu hè 1.5 volte u diametru ICA distale normale, cusì 70% NASCET stenosis = 80% ACASstenosis.

2. U documentu di cunsensu offre dui criterii per u 70%stenosi: PSV = 2.3 m/s è EDV = 1.0 m/s. L'UWURC consiglia EDV = 1.4 m/s. Perchè l'UWURC include i valori di velocità in a basa di dati, l'analisi future ponu sceglie di utilizà qualsiasi di sti criteri.

Ci hè ancu una differenza filosofica trà u documentu di cunsensu è e raccomandazioni UWURC. Mentre u documentu di cunsensu ricumanda chì u diagnosticu sia basatu annantu à una cumminazione di osservazioni da l'imaghjini in scala di grigi, Doppler colore è Doppler spettrale, u metudu esattu di cumminazione ùn hè micca chjaru è l'usu di parechje variabili o osservazioni pò purtà à risultati cunflitti. Les deux méthodes alternatives utilisées dans la partie résumée du formulaire de révision UWURC - l'une basée sur le PSV(ICA) le plus élevé avec EDV(ICA) et l'autre basée sur le ratio PSV(ICA)/PSV(CCA) - ne seront pas nécessairement d'accord, et Ùn deve esse usatu inseme, ma piuttostu, un metudu deve esse sceltu è utilizatu in modu coerente.

A relazione trà a velocità di Doppler è a stenosi angiografica in a gamma significativa di stenosi di prucessi di intervenzione hè povira. A sensibilità è a cità specifica di a prova si migliurà solu quandu un gran numaru di casi cù stenosi minima o nulla sò inclusi in a tabulazione. Forse avemu statu ingenu in a ricerca di una relazione lineare trà a velocità Doppler è u diametru ste noticu. Ancu s'è ogni emisferu di u cervellu esige un fornimentu di sangue mediu constantu,

14

Indipendentemente da l'intelligenza o l'occupazione, una stenosi hè prubabilmente induce a deviazione di u flussu à altri percorsi collaterali potenziali (arterie contralaterali o arterie carotide esterne ipsilaterali o arterie vertebrali), riducendu u flussu trans-sténoticu è a velocità per una quantità imprevisible. U mudellu di a deviazione di u flussu puderia furnisce infurmazioni impurtanti per a relazione di stenosi di velocità, è in più puderia permette inferenze nantu à i collaterali recrutati chì puderanu serve per riduce u risicu di l'ictus sottu à a probabilità prevista da a stenosi sola. Certi ecografisti raportanu u rapportu ((CCA PSV ipsilaterale) / (PSV CCA contralaterale)) per sustene u diagnosticu di stenosi ICA. In ogni casu, un valore menu di 1.0 chì indica stenosi indica ancu a collateralizazione intracraniale, chì puderia esse protettiva contra l'ictus. Cusì, ancu s'è u Doppler carotide hè statu usatu clinicallyfor un terzu di un seculu, i puzzle restanu è l'oppurtunità di migliurà u metudu invitanu l'esplorazione.

A geometria di l'equazioni Doppler predice chì u cambiamentu di frequenza Doppler serà zero se l'angolo Doppler hè perpendiculare (90 gradi). Tuttavia, a causa di l'allargamentu spettrale di u transitu, u flussu elicoidale (laminare) è u flussu turbulente o turbulente complicatu, ancu à 90 gradi l'inviluppu di u spettru di spostamentu di frequenza Doppler hè micca zero. Stu allargamentu affetta tutte e misure Doppler eccettu quelli fatti à un angolo Doppler di zero gradi. Sfurtunatamente, un angolo Doppler di zero gradi ùn hè micca pussibule in l'esame ultrasonicu di l'arteria perifèrica è vini. In u risultatu, tutte e misurazioni di velocità Doppler "currettu à l'angolo" aumentanu monotonicamente cù l'angolo Doppler da zero à 90 gradi. Se a frequenza Doppler in l'equazione Doppler hè mantenuta constante, è l'angolo Doppler hè cambiatu da 40 gradi à 60 gradi, a velocità Doppler calculata aumenta da 42% o 2.1% per gradu. In a Figura 6, u valore di a velocità aumenta di circa 1.5% per gradu trà a misurazione di 40 gradi è a misurazione di 60 gradi in PSV è oneEDV, è in l'altra misura EDV di 0.8%. Nota chì in a Figura 14, a linea più adatta per a misurazione di a velocità sistolica aumenta di 1.8% per gradu è a misurazione di a velocità diastolica hè aumentata da 1.27% per gradu. Questi valori sò coerenti cù i valori chì ponu esse stimati da a Figura 1 1.30 in Primozich [24 ] di 2% per gradu. Resta da esse determinatu se a dependenza statisticamente significativa di l'angolo hè un fattore impurtante chì afecta a precisione di surviglianza.

cuegghiè

Ancu s'è e misurazioni di velocità Doppler adattate à l'angolo ponu esse aduprate per classificà a gravità di a stenosi carotide è per monitorà i cambiamenti in a stenosi carotide in l'ora, questi valori di velocità calculati da a misurazione di un cumpunente vettoriale di u vettore di velocità aghjustatu da a proiezione di l'angolo geomètrico ùn sò micca uguali à a velocità. cumpunenti paralleli à l'asse di u vasu chì cuntribuiscenu à u flussu volumetricu longu l'arteria. I valori di velocità di l'angolo ajustati ponu esse aduprati solu per a classificazione empirica basata nantu à i standard publicati, è per i paraguni di u tempu à tempu di i valori in ogni paziente. E classificazioni sò valide solu quandu u protocolu d'acquisizione hè coherente cù u standard.

U metudu di analisi di u Centru di Lettura Ultrasound per i dati di l'arteria carotide Doppler duplex hè statu sviluppatu per trattà parechje dumande di ricerca suscitate in u documentu di cunsensu è in altrò:

1. Quantu di un cambiamentu in a stenosi ICA stimata deve esse cunsideratu significativu?

2. Chì criterii deve esse usatu per valutà i pazienti dopu a revascularizazione ICA?

3. U gradu di stenosi contralaterale affetta i criteri diagnostichi ipsilaterali?

Un analisi detallatu di e dati in u futuru risolverà queste dumande è i risultati seranu publicati.

Perchè a classificazione di stenosi in categurie angiografiche da Doppler hà limitazioni, l'usu di sta variabile categurica per a surviglianza di una arteria revascularizata per misurà a durabilità pò purtà à risultati erronei. In questu casu, se una stenosi cambia da una "stenosi moderata (50% -79% DR)" à una "stenosi severa (80% -99% DR)", u cambiamentu di classificazione pò esse dovutu à un aumentu di EDV da 1.38 m/ da s à 1.42 m/s. Un tali picculu cambiamentu in a misurazione puderia micca indicà un cambiamentu in l'arteriomorfologia. Una alternativa puderia esse dumandà un cambiamentu di classificazione da "senza stenosi significativa (<50% DR)" à "stenosi severa (80%-99% DR)", chì saria un cambiamentu da PSV < 1.25 m/s à un EDV > 1.4 m/s. A progressione impurtante di una stenosi puderia micca esse rilevata s'ellu era i criteri. Se, però, a deviazione standard (SD) di a diferenza in PSV o EDV trà e visite hè misurata, allora un aumentu di u valore più di 3 SD furnisce una cunfidenza di 99% chì a stenosi hè diventata più severa. In l'absenza di trattamentu, una diminuzione di u valore più di 3 SD seria sorpresa. In ogni casu, in una prova di 1000 casi, quellu avvenimentu raru hè aspittatu in 10 casi, per via di a variabilità di a misurazione piuttostu cà a regressione di stenosi.

L'esami di ricerca sò esploratori, pensati per risponde à una varietà di dumande. Di solitu, solu una parte di e dati raccolti in un protokollu di ricerca hè truvatu per esse pertinenti à e dumande finalmente indirizzate. In cuntrastu, l'esami clinichi devenu esse disignati per determinà in modu efficiente se ogni paziente hà una cundizione trattabile specifica è se u trattamentu hè prubabile di migliurà a so qualità di vita. Per raffinà i cunsiglii nantu à i metudi di esame clinicu, l'UWURC paragunà coppie di misure di velocità Doppler acquistate sottu u protokollu di ricerca per risponde à e seguenti dumande in publicazioni future:

1) Sò trè misure di velocità in u CCA necessarii per:

a. identificà a malatia CCA?

b. furnisce un denominatore di riferimentu per u calculu ICA/CCAratio ?

2) Sò e misurazioni in l'ECA è VA impurtanti per a valutazione clinica?

3) Les vitesses controlatérales diminuent lorsque l'on traite une sténose ipsilate, ce qui suggère que :

a. intracranial cross-colaterals sò prisenti?

b. Les vitesses intra-sténotiques ipsilaterales pourraient être réduites à cause du flux collatéral ?

4) Sò particulari valori di velocità o rapporti predittivi di complicazioni durante a revascularizazione?

E prime duie dumande riguardanu potenzialmente simplificà l'esame clinicu omettendu misurazioni superflue. A terza quistione indirizza un cofattore in a correlazione trà e velocità Doppler è e misurazioni di diametru arteriale angiograficu. A quarta quistione suggerisce chì inferenze supplementari puderanu esse derivate da un esame clinicu cumpletu cumpresu a modulazione di u risicu previstu di ictus.

Bien entendu, l'examen clinique de la carotide doit être divisé en deux examens : 1) examens de dépistage à haute sensibilité et spécificité acceptable pour les sténoses de l'artère carotide interne qui peuvent être effectués dans un cadre de soins primaires non spécialisés, et 2) examens diagnostiques à haute spécificité pour les cas graves. stenosi caro tid cù placca "vulnerabile" per assicurà chì i pazienti à risicu altu sò diretti à trattamentu adattatu.

Quandu l'esami carotidi secondu u protokollu ùn sò micca stati dispunibili, l'UWURC hà accettatu dati da "esami clinichi" per completà i punti di tempu in u set di dati. I dati minimi inclusi in i studii sò stati misurazioni di velocità unica da l'ICA è CCA da u latu evaluatu. A dimustrazione di una velocità di a carotide diastolica unilaterale superiore a 1.4 m/s hè universalmente accettata cum'è prova di a malatia stenotica carotide, ma a verificazione di una bifurcazione carotide non stenosa richiede più documentazione.


Abbreviations

ACAS: Studiu Asymptomatic Carotid Atherosclerosis; CCA : artère carotide commune ; DR: Angiographic stenotic Diameter Reduction; EAV: End AccelerationVelocity; ECA: arteria carotide esterna; EDV: End Diastolic Velocity; F: Fascio Doppler direttu versu i pedi, flussu normale "versu" transducer; H: Dopplerbeam direttu versu a testa, flussu normale "alluntanu" da u transducer; HMA: Angulu misuratu manualmente da l'UWURC da l'imaghjini B-mode; ICA: arteria carotide interna; MSA: Machine Set Angle di u sonògrafu sceltu cursore Doppler; NASCET: Prova di Carotid Endarterectomia Sintomatica Nordu Americana; PSV: Peak Systolic Velocity; UWURC: Università di Washington Ultrasound Reading Center; VA: Arteria Vertebrale.

Prefissi di abbreviazioni

D: distale; L: A manca; M : Mediu ; P: Prussimale; R: Giustu; ? Valore incertu per via di l'aritmia.

Acknowledgements

Vulemu ringrazià Abbott Vascular, Boston Scientific, Guidant, Medtronic, NIH-NINDS R01 NS 38384 (CREST) ​​è donazioni private per u sustegnu di stu travagliu.

Cuntribuzioni di l'autori

L'investigatore principale di KWB hà cuncepitu metudi, hà rivisu i studii, analizò i dati è hà scrittu u testu. ROB hà furnitu gestione è analisi di dati. DFL hà furnitu analisi di dati. JFP hà cuncepitu i metudi UWURC è hà rivisatu i studii. PMS hà furnitu analisi di dati. ETS leghje a maiò parte di i studii UWURC. REZ Direttore clinicu di l'UWURC, hà furnitu a supervisione clinica per u centru, analisi è publicazione. Tutti l'autori anu lettu è appruvatu u manuscrittu finali.

L'infurmazioni di l'autori

Kirk W. Beach, Ph.D., MD Prufessore Emeritu di Chirurgia è Bioengineering.

Robert O. Bergelin, MS, Direttore di Computing Dipartimentale

Daniel F. Leotta, Ph.D., Ingegnere di Ricerca, Laboratoriu di Fisica Applicata

Jean F. Primozich, BS, RVT, Lead Vascular Technologist

P. Max Sevareid, MPH, Project Manager

Edward T. Stutzman, BS, RVT, Tecnulugu Vascular

R Eugene Zierler, MD, RVT, Prufessore di Cirurgia Vascular

Dipartimentu di Chirurgia

Università di Washington,

Seattle, WA 98195

[email prutettu]

Interessi rivali

L'autori di dichjarà chì ùn anu micca interessi cunfronti.

Ricevutu: 13 Aostu 2010 Acceptatu: 7 Settembre 2010 Publicatu: 7 Settembre 2010

Categorie calde