Tel / Whatsapp: + 86 15005204265

All Categories
Media & Eventi

Media & Eventi

Home> Media & Eventi

March 19, 2024

Utilità di l'ecografia duplex carotide in un ospedale generale di a cità

I MUVRINI

A stenosi di l'arteria carotide hè una causa impurtante di bruit cervical, amaurosis fugax, ictus ischemicu acutu è attaccu ischemicu transitori (TIA). Questi pazienti ponu esse valutati cù ultrasonografia duplex carotide. A prevalenza di stenosi carotidarteria in a pupulazione generale hè di 0.2% à 7.5% di stenosi inmoderata (> 50%) è più bassa da 0% à 3.1% in stenosi severa (> 70%) [1]. Tuttavia, solu l'individui asintomatici selezziunati cù una stenosi severa di l'arteria carotide più di 70% sò dimustrati per prufittà di l'endoartritectomia carotide (CEA) [2]. Mentre CEA riduce l'incidenza di ictus [2], l'usu di rutina di CDUS ùn hè micca statu dimustratu per riduce l'ictus perioperativu o a mortalità [3]. CDUS hè spessu utilizatu inpatients cun ingratu di Bypass di l'arteria coronaria (CABG), cunnisciuta aterosclerosi (malattia coronaria o perifèrica), è sincope. Ancu se i studii [4,5] anu dimustratu a correlazione di a malatia di l'arteria carotide è a malatia di l'arteria coronaria, a so utilità in i pazienti asintomatici ùn hè micca chjaru [6]. In u 2011 l'American College of Cardiology Foundation (ACCF) hà delineatu cunsiglii per l'usu adattatu di CDUS [7]. U nostru scopu hè di determinà u rendimentu di CDUS è identificà i fatturi di risichi di a malatia cerebrovascular significativa (sCBVD). Cerchemu ancu di calculà a prevalenza di a malatia di l'arteria carotide significativa trà l'indicazioni adatte è incerte, secondu a task force di i criteri d'usu adatti di l'ACCF. A nostra ipotesi hè chì u CDUS hè sopra utilizatu per indicazione incerta o inappropriata in a nostra istituzione. Speremu chì u nostru studiu aiuta i fornituri à ricunnosce questu è cusì prumove l'utilizazione ottimale di l'ultrasound carotide.

Materieali è metudi

Studiu disignu è pazienti

Dopu l'appruvazioni di u Cunsigliu di Revisione Istituzionale in u NewarkBeth Israel Medical Center, avemu inclusu 827 ultrasounds carotidi consecutivamente urdinati trà l'1 di marzu di u 2013 è u 31 d'aostu di u 2013 à u Newark Beth Israel MedicalCenter. E caratteristiche di basa cum'è l'età, u sessu, a diabetesmellitus, l'ipertensione sistemica, a malatia di l'arteria coronaria (CAD), a malatia arterial perifèrica (PAD), a storia di u fumu, u bruit carotide è l'indicazioni per u CDUS sò stati astratti cù una revisione retrospectiva di carta. Impurtante, i nostri dati includenu ancu una cohorte di pazienti chì anu subitu CDUS prima di CABG (91), rimpiazzamentu / riparazione valvulari (34) è Trasplante Ortotopico di Cori (25).

Protocollu di studiu

Tutti i studii sò stati realizati in u laboratoriu vascular cù u scanner duplex GE Logiq E-9 da i tecnulugi vascular credentialed. I Pacienti sò stati dumandati à pusà in supina cù chinraised è a testa ligeramente girata. L'imaging hà iniziatu cù l'arteria carotide cumuna (CCA) in posizione transversale à u livellu claviculariu seguitatu da l'esame in una scala di grisgiu sagittale utilising plane. Dopu, l'analisi di a forma d'onda spettrale hè stata ottenuta cù un trasduttore in u pianu sagittale è un dopplerangle mantenutu trà 45 è 60 gradi posizionati in CCA prossimale. Questa prucedura hè stata ripetuta per tutta a lunghezza di CCA è una forma d'onda spettrale rappresentativa hè stata registrata di u CCA prossimale, mediu è distale è l'area di bulbe. Campioni Doppler è forme d'onda spettrali rappresentative sò stati registrati di l'arteria carotide interna prossimale, media è distale (ICA) è di l'arteria carotide esterna prossimale (ECA). Se una placca hè stata nutata, e forme d'onda sò state registrate in l'area prossimale à a placca, in l'area di placca è distale à a placca. De même, s'il y avait une forme d'onde de sténose significative était enregistrée à proximité de la sténose, à la sténose et distal à la sténose s'il n'était pas déjà documenté selon le protocole indiqué. Infine, le forme d'onda di arterie vertebrali e succlavie sono state registrate. A velocità massima di u sistema tolic, a velocità diastolica finale, a descrizzione di placche cù u modu B hè statu ancu documentatu.

Stenosis in u sistema vertebrobasilar o più grande di 50% ICA stenosi hè stata cunsiderata una malatia cerebrovascular significativa (sCBVD) secondu a Intersocietal AccreditationCommission (IAC) testing vascular criterii di interpretazione di stenosi carotide basatu nantu à a Società di Radiologi in Conferenza di Consensu Ultrasound [8]. Sur la base des lignes de conduite inférieures à 50 % de sténose ICA a été diagnostiquée avec une vitesse systolique de pointe (PSV) inférieure à 125 cm/s et une plaque novisible ou un épaississement intimal, 50 % à 69 % de sténose a été identifiée lorsque le PSV ICA était de 125 à 230 cm/s avec plaque visible et L'ICA PSV più di 230 cm/sec cù una placca visibile è un restringimentu di lumen era paragunabile cù 70% di sténose à quasi occlusione. Une lumière nettement étroite évoquait une occlusion proche et aucune lumière ou flux détectable à l'échelle des gris n'était indicatif d'une occlusion totale. Questi limiti generalizati sò stati usati per minimizzà a variabilità in u rapportu di u gradu di stenosi. Tutti i risultati sò stati letti è cunfirmati da 2 bordu certificati vascular sur geons per riduce a variabilità inter-osservatori.

Analisi statistica

L'analisi statistiche hè stata cumpletata cù u software SPSS, versione 22.0. I dati cuntinui sò stati mostrati aduprendu a gamma mediana è interquartile (IQR) mentre chì i dati categurichi sò stati mostrati in frequenze è percentuali. Età, sessu, tabagismo, CAD, PAD, ipertensione sistemica, diabete mellitus, TIA, ictus ischemico acuto, bruit carotideo, chirurgia cardiaca, sincope e precedente endarterectomia carotide (CEA) o stent dell'arteria carotide (CAS) sò stati adattati cum'è variabili indipendenti è sCBVD hè stata. adattatu cum'è una variabile dipendente. A regressione logistica amultinomiale per passu hè stata poi eseguita cù u rapportu di probabilità, odds ratio è intervalli di cunfidenza di 95% per determinà l'associazione di diversi fattori di risicu cù sCBVD. Un valore P di menu di 0.05 hè statu cunsideratu statisticamente significativu.

Risposte alla lingua

Fora di 827 CDUS realizatu, a malatia cerebrovascular significativa (sCBVD) hè stata trovata in 88 (10.6%) casi. E caratteristiche di basa è a demografia sò mostrati in a Tabella 1. 62 (7.5%) i pazienti sò stati trovati per avè 50-69% occlusion ICA, 11 (1.3%) avianu 70-99% ICA occlusion, 3 (0.4%) pazienti avianu vicinu occlusion totale, 10. (1.2%) i pazienti anu avutu l'occlusione totale di l'ICA è 2 (0.2%) avianu occlusione di l'arteria vertebrali. 7 individui cù stenosi ICA severa (70-99%) anu sottumessu endarterectomia carotide mentre 4 sò stati trattati cù terapia medica. Cusì, 11 di 827 (1.3%) pazienti avianu 70-99% stenosis in quale una intervenzione carotide hè stata cunsiderata benefica.

U rendiment di l'ultrasound carotide era diversu trà e diverse indicazioni (Table 2 è Figura 1). A prevalenza di sCBVD era più altu in tutte l'indicazioni d'usu apprupriate in comparazione cù l'indicazioni d'usu incerte, eccettu in i pazienti sottumessi à un trasplante di cori (Tabella 2). Pazienti di età ≥ 65 (OR 2.1, IC 95% 1.2-3.7; P = 0.006), bruit carotide (OR 7.7, IC 95% 3.6-16.6; P <0.001) e precedente endarterectomia carotide (CEA) o stent dell'arteria carotide precedente ( CAS) (OR 5.8, 95% CI 2.3-14.8; P <0.001) eranu significativamente più probabili di avè sCBVD (Table 3). Da 26 pazienti cù endarterectomia carotide precedente, sCBVD hè statu vistu in 14 pazienti. Frà i casi 14, stenosi ICA contralaterale hè stata vistu in 11 pazienti cù stenosi 50-69% in 3 pazienti, 70-99% stenosi in 5 pazienti è flussu assente in 3 pazienti. I restanti 3 di i 14 pazienti anu stenosi in ICA ipsilaterale. A velocità media sistolica (PSV) hè listedin Table 4. Media PSV era 228.9 cm / s è 556.1 cm / sin pazienti cù 50-69% stenosis è 70-99% stenosis rispittivamenti.

1

U CDUS hà avutu u rendimentu più bassu in i pazienti più ghjovani di 65 anni (6.4%), chì presentavanu sincope (6.5%) sintomi neurologici non-focali (6.1%), cum'è delirium, sbilanciamentu di andatura, parestesia è pazienti sottumessi à riparazione o rimpiazzamentu valvulari (5.9%). . Da nutà, sCBVD era più altu (16%) inpatients sottumessi à Trapianti Ortotopichi di Cori o Dispositivi d'Assistenza Ventricular Left, ma ùn hà micca righjuntu significatu statisticu.

Articulu discussione

Curiosamente, a prevalenza di stenosi di l'arteria carotide severa (≥70%) era più bassu (1.3%) in u nostru studiu, cunziddi chì includeva pazienti cù malatia sintomatica di l'arteria carotide. Linee recenti aduttate da l'ACCF [1,9] è l'USPSTF [7] indicanu chì a realizazione di CDUS "screening" in i pazienti asintomatici ùn hè micca cusì utile cumparatu cù i pazienti sintomatici. Evaluazione di ischemicstroke, TIA, sintomi neurologichi focali, bruitas cervicale è ancu i pazienti asintomatici cun CAD cunnisciuti, PADor aneurisma aorticu abdominal hè statu cunsideratu indicazione approprita. Tuttavia, a sincope, a CABG pianificata è a chirurgia valvulare sò stati etichettati cum'è una indicazione "incertu". L'épaisseur intima-media carotide [9] et le score de calcium de l'artère coronaire guidé par tomographie informatisée sont deux des techniques les plus utilisées pour détecter l'athérosclérose subclinique [6]. In ogni casu, l'esame ecograficu duplex carotide ùn include micca a misurazione formale di u grossu mediale di l'intima carotide. Inoltre, parechji studii sustene l'associazione di CAD è a malatia di l'arteria carotide [10,11] è ancu trà PAD è a malatia di l'arteria carotide [4,10]. Cusì, i malati cù CADor PAD ponu ghjustificà a valutazione di a malatia di l'arteria carotide, ancu in l'absenza di sintomi neurologichi focali. Bruit carotide pò ancu significà aterosclerosi sistemica [12,13] è cusì dà un risicu aumentatu di ictus [14], TIA.

2

3

è a mortalità [16]. Certi studii indicanu chì u risicu di l'ictus dopu a cirugia cardiaca hè di circa 2% in i pazienti sottumessi à CABG [17,18]. Fattori cum'è l'età avanzata, a presenza di PAD, a malatia principale sinistra, a diabetes mellitus, l'ipertensione sistemica, l'ictus è a storia di a malatia cerebrovascular precedente puderanu cunferisce un risicu più altu di ictus perioperativu è cusì suggerisce a necessità di screening CDUS [17]. Mentre uni pochi studii anu dimustratu a correlazione trà questi fatturi di risichi è stenosi di l'arteria carotide ≥50% [19,20] sti mudelli di predizione di risicu ùn sò micca bè validati. Inoltre, ùn ci sò micca prucessi cuntrullati randomizzati per sustene a realizazione di CEA in individui asimptomatici prima di chirurgie vascular cum'è CABG è riparazione / sustituzione valvulare. L'usu di rutina di CDUS prima di u trasplante di cori ùn hè ancu chjaru.

4

5



Diversi fattori ponu purtà à l'overutilizazione di carotidultrasound, cum'è a facilità di dispunibilità, a mancanza di evidenza conclusiva chì sustene u CDUS in individui asintomatici è preoccupazioni per l'ictus peri-operatore. A data ùn ci hè micca evidenza cunclusiva chì u screening di rutina di l'individui asimptomatici per a stenosi di l'arteria carotide riduce l'ictus perioperatorio. In i pazienti sintomatici, CDUS candetta una stenosi significativa di l'arteria carotide per riduce u risicu di l'ictus peri-operativu per via di terapia medica o intervenzione chirurgica. Trè RCTs paragunendu a carotidendarterectomia cù a terapia medica dimustranu una riduzione di 27% (RR 0.72, 95% CI 0.58-0.90) di l'ictus 30 ghjorni postCEA [21]. Avanzati recenti in a terapia medica cù l'usu di statina più altu hà ancu ridutta l'incidenza di ipsilaterale à circa 1.13% annu [21,22]. A prova ACST-1 hà inclusu pazienti senza ictus, TIA o qualsiasi altri sintomi neurologichi pertinenti in l'ultimi 6 mesi [2]. Tuttavia, avemu trovu chì i sintomi neurologichi non-focali eranu una indicazione cumuna per eseguisce CDUS. Ùn ci hè micca evidenza forte chì sustene tali ragiunamentu.

Ci sò parechje limitazioni in u nostru studiu. Ci puderia esse una variabilità inter-osservatori trà i tecnulugichi. A gravità di CAD puderia influenzà u gradu di aterosclerose in a vasculatura carotide è cusì puderia esse un predictore significativu di a malatia cerebrovascular. Hè prubabile chì l'esame fisicu di bruiton hè statu sottu documentatu o esaminatu solu in i malati cù risicu altu per a malatia cardiovascular aterosclerotica. Questu puderia spiegà un altu rendiment di carotidstenosi in tali pazienti. Inoltre, i pazienti cun sténosi di menu di 50% di l'arteria carotide puderia avè una placca inestable heterogenea è cusì puderia esse cunsideratu un risicu altu per l'ictus. Un PSV elevatu in i pazienti cun CEA precedente puderia esse attribuitu à CEA, ma a maiò parte di i pazienti cun sCBVD in questu gruppu avianu una stenosi ICA contralaterale. Essendu un unicu centru, i risultati di studiu anu da esse cunfirmati in un studiu randomizatu prospectivo multicentru per applicà in una populazione assai più larga. Ancu se u nostru studiu mostra pochi predittori di risicu di sCBVD, a so precisione deve esse studiata in una cohorte di validazione. Per d 'altra banda, i nostri dati sò diffirenti di studii precedenti [17,20] perchè includenu una cohorte di pazienti chì aspettanu un trasplante di cori.

cuegghiè

U rendiment di l'ultrasound carotide in i pazienti di menu di 65 anni, sincope, sintomi neurologichi non-focali è prima di chirurgie cardiache era bassu. A riduzione di u so usu in i pazienti à pocu risicu pò eliminà l'usu innecessariu di CDUS è cusì ottimisimu l'utilizazione efficiente. À u cuntrariu, certi pazienti ponu avè un risicu più altu di stroke malgradu una stenosi di l'arteria carotide non significativa, cum'è quelli cù una placa carotide inestable. Dunque, un approcciu casu per casu pò esse prudente è CDUS pò esse necessariu in tali scenarii. Infine, un studiu prospettivu randomizatu è un analisi di costu-efficacità ponu furnisce un megliu mudellu di predizione di risicu per a rilevazione di stenosi di l'arteria carotide significativa in i pazienti à risicu altu è bassu.

accunsentu

Siccomu era una revisione di carta retrospettiva, tutte l'infurmazioni di salute sò state de-identificate in cunfurmità cù IRB è U.S. Dipartimentu di Salute è Servizii Umani PrivacyRule. Avemu ottenutu una rinuncia à l'autorizazione di privacy HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act), postu chì era impraticabile fà ricerche senza rinuncia.

Interessi rivali

L'autori di dichjarà chì ùn anu micca interessi cunfronti.

Cuntribuzioni di l'autori

MB hà cuncipitu è ​​cuncepitu u studiu è hà scrittu u manuscrittu. DS hè stata implicata in a revisione di a literatura è l'interpretazione di dati. MD era rispunsevule per l'astrazione di dati è a revisione di u manuscrittu. AJ hà realizatu analisi statistiche.MC hà esaminatu a precisione di i rapporti di ultrasound carotide è l'appruvazioni finali di u manuscrittu. NW coordinatu cù statistichi è chirurghi vascular. Allauthors leghje è appruvatu u manuscrittu finali.

Acknowledgements

Apprezzemu l'assistenza di u nostru manager di Laboratori Vasculari JeanetteFlannery in furnisce a basa di dati.

Fonti di finanzamentu

Tuttu u finanziamentu hè statu sustinutu da u Dipartimentu di Medicina è u Dipartimentu di Cardiologia in Newark Beth Israel Medical Center, Newark, NJ.

Ricevutu: 4 settembre 2014 Acceptatu: 19 nuvembre 2014

Publicatu: 25 Nuvembre 2014

Categorie calde