Tel / Whatsapp: + 86 15005204265

All Categories
Media & Eventi

Media & Eventi

Home> Media & Eventi

March 12, 2024

Ultrasonografia per detectà danni cardiovascular in i zitelli cù ipertensione essenziale

I MUVRINI

L'ipertensione essenziale (HTN) in l'adulti pò principià in a zitiddina (u cosi chjamatu fenomenu di trajectoria [1]. A temortalità è a morbidità di l'ipertensione in i zitelli è l'adulescenti sò strettamente ligati à a malatia cardiovascular in l'adulti. In ogni casu, l'ipertensione hà una bassa incidenza di avvenimenti cardiovascular in i zitelli è l'adulescenti. Per quessa, hè di grande significatu per studià se l'ipertensione provoca danni strutturali è funziunali à u cori è i vini sanguini in a zitiddina è l'adolescenza, cusì chì i danni di l'urgani precoci ponu ampiamente pruvucà l'avvenimenti cardiovascolari in l'età adulta.

I criteri di diagnostichi per HTN in i zitelli ùn sò micca uniformi è sò generalmente cunsiderati più altu di percentilevalue per a pressione di sangue in questu gruppu di età. In 2017, JieMi et al. [2] aghjurnatu i normi di pressione di sangue per i zitelli cinesi emessi in 2010. Tey hà ancu sviluppatu standard di riferimentu di pressione di sangue per i zitelli basatu annantu à u sessu, l'età è l'altezza [2] In l'ultimi anni, a prevalenza di l'ipertensione trà i zitelli è l'adulescenti chinesi hè stata in crescita. . L'ipertensione generalmente ùn hà micca manifestazioni cliniche evidenti. Cusì, a ghjente spessu manca di vigilanza, chì porta à u trattamentu ritardatu. Parechji zitelli è adulescenti cù pressione sanguigna anormali cuntinueghjanu à l'età adulta. Tus, l'ipertensione in i zitelli è l'adulescenti si sviluppa in l'ipertensione adulta, causannu dannu di u core, di u cervellu, di i reni è di altri organi di destinazione, è ancu di l'aterosclerosi.

À u tempu, l'ipertensione essenziale porta da cambiamenti strutturali in u cori à disfunzioni sistoliche è diastoliche eventualmente culminate in insufficienza cardiaca. Ancu l'insufficienza cardiaca hè pocu cumuni in i zitelli è l'adulescenti cù ipertensione, hè impurtante per valutà a presenza di cambiamenti precoci in a funzione diastolica è sistolica. L'ipertensione in l'adulti hè spessu assuciata cù u cori è altri organi di destinazione. Tuttavia, i studii nantu à i danni di l'urgani di destinazione in i zitelli cù ipertensione essenziale mancanu.

L'ipertensione pò ancu purtà à cambiamenti in a struttura vascular è a funzione. Ci sò parechji mudelli dispunibuli capaci di valutà a struttura è a funzione vascular, chì sò divisi in trè categurie: struttura vascular, rigidità arteriale è funzione endoteliale. A velocità di l'onda di impulsu (PWV) hè u paràmetru non-imaging più cumunimenti misuratu per valutà a rigidità arteriale. U grossu carotide intimale-mediale (cIMT) hè l'indice primariu per a misurazione di a struttura vascular.

Stu studiu hà u scopu di valutà micca invasivamente i cambiamenti in a struttura è a funzione cardiovascular in i zitelli cù l'ipertensione per l'ecografia per verificà i danni di l'organu target.

Materieali è metudi

Subjects

Avemu studiatu in modu retrospettivu 45 zitelli (34 ipertensivi simplici in u gruppu 1, 11 ipertensivi co-esistenti cù l'obesità in u gruppu 2) cù ipertensione essenziale recentemente diagnosticata ammessi in u dipartimentu di cardiologia in l'Hospital di i zitelli di l'Università Soochow da marzu 2020 à maghju 2021, è 32 bambini sani. cù l'età è u sessu sò stati recrutati da a pupulazione comunitaria cum'è u gruppu sanu di cuntrollu3. I paràmetri clinichi (Table 1), cumprese età, sessu, indice di massa di corpu (BMI; kg / m2), pressione di sangue (BP) è dati biochimici nantu à i lipidi sò stati ottenuti in tutti i zitelli. L'ipertensione hè stata diagnosticata nantu à pressione sistolica è / o diastolica ≥95th percentile. per u sessu, l'età è l'altitudine secondu u valore di riferimentu di u Gruppu Collaborativu di Referenze di Pressione Sanguigna di u zitellu Chinese。[2] L'obesità hè stata definita cum'è BMI> 95th percentile per età, sessu è altezza.

Trà i 45 pazienti cù ipertensione, 8 pazienti sò stati ammessi cù obesi è 5 zitelli sò stati ammessi cù vertigini è strettezza di u pettu cum'è a lagnanza principale. 31 pazienti sò stati ammessi cù pressione sanguigna alta nantu à l'esame fisicu di rutina, è 1 paziente hè statu internatu in l'ospedale per un corpu straneru di u trattu digestivu. Tutti i zitelli sò stati recentemente diagnosticati cù ipertensione essenziale è ùn sò micca stati trattati cù droghe. Sò stati esclusi l'ipertensione secondaria, a cardiomiopatia è a valvulopatia cardiaca à u mumentu di l'ingressu à l'uspidale, intantu i sughjetti cù ipertiroidismu o diabete mellitus sò stati ancu esclusi.

Appruntera

Misurazione di a pressione sanguigna

I droghe irritanti è l'alimentariu ùn sò micca permessi prima di a misurazione. I Pacienti anu dumandatu à pusà per 5-10 min in un ambiente tranquillu, cù a fossa cubital è u core à u listessu livellu. Un sfigmomanometru clinicu standard

1

Hè stata utilizata per misurà a pressione di sangue in u bracciu superiore drittu. A parte di u pettu di u stethoscope di a membrana hè stata posta nantu à u latu mediale di a fossa cubital per a pulsazione di l'arteria brachial (2 cm sopra a fossa di u coddu). Avemu pigliatu u K1 toneas u standard per a pressione sanguigna sistolica è u K5 toneas u standard per a pressione diastolica. Avemu fattu e misurazioni duie volte in continuu è avemu fattu una media di e duie misure. L'intervallu trà ogni misurazione era di 3 minuti. Se a diferenza trà e prime duie letture era> 5 mmHg, avemu usatu u valore mediu dopu avè ottenutu a terza lettura. U primu diagnosticu di ipertensione hè statu verificatu da un terzu esame.

Echocardiography

Misurazione di a struttura cardiaca

L'ecocardiografia hè stata realizata cù una macchina à ultrasuoni Philips EPIQ7Ccolor Doppler (Koninklijke PhilipsUltrasound Inc., Netherland), dotata di sonde S8-3, S5-1 è L12-5 chì varianu da bassa à alta frequenza (3-6 MHz, 1.6-3.2 MHz è 4.4). -8.8 MHz, rispettivamente). Sicondu e linee guida di a Società Americana di Ecocardiografia per l'ecocardiogramma pediatricu da u 2006 [3], avemu misuratu u diametru internu diastolicu di u ventriculu sinistro (LVIDd), u spessore di u septum interventricular diastolic (IVSd) è u spessore di a parete posteriore di u ventriculu sinistru diastolicu ( LVPWd), diametru di a radica aortica (AO) è atrialdiametru di sinistra (LAD).

Misurazione di a funzione diastolica cardiaca

U spettru Doppler di l'impulsu di a valvula mitrale hè statu registratu in una vista apicale di quattru camere. A velocità di u piccu di u piccu di flling in u periodu diastolic precoce (E) è a velocità di punta di u piccu di flling in u periodu diastolic tardiu (A) sò stati misurati, è u rapportu E/A hè statu calculatu. I ciculi treecardiac sò stati misurati, è u valore mediu hè stata utilizata. Nous avons utilisé la technique d'imagerie Doppler tissulaire pour mesurer la vitesse de l'annulus mitral (E') et calculé la valeur E/E' en combinant celle-ci avec la vitesse du flux sanguin précoce diastolique (E) à travers l'orifice de la valve mitrale. Cet essai a défini la dysfonction diastolique ventriculaire gauche comme un E/E'> 15 ou un E/A < 1.0.

Rimodulazione ventricular sinistra

I calculi di a massa ventriculare sinistra (LVM), l'indice di LVM (LVMI) è u spessore di a parete relativa (RWT) sò stati basati nantu à e formule di Devereux:

LVM(g)=0.80× [1.04×(VSd+LVPWd+LVIDd3−LVIDd3)] +0.6.

LVMI (g/m2.7)=LVM/altezza2.7.

RWT=(IVSd+LVPWd)/LVIDd.

I ciculi cardiaci di l'arburu sò stati misurati, è u valore mediu hè statu pigliatu. U criteriu per l'ipertrofia ventricular sinistra (LVH) era un LVMI> 38.6 g/m2.7 in i zitelli. AnRWT> 0.41 hè statu cunsideratu anormale [4]. Sicondu l'ecocardiografia, ci sò quattru cunfigurazioni ventriculari sinistri pussibuli: ipertrofia concentrica, ipertrofia eccentrica, remodeling concentricu è una cunfigurazione normale (cum'è ghjudicata da LVMI è RWT).

Ultrasonography

Misurazione di a rigidità arteriale

PWV carotide-femorale (cfPWV) hè stata calculata cum'è u rapportu di a distanza di viaghju (D) à u tempu di transitu di l'impulsu carotide-femorale (T). A lunghezza di u percorsu di u segmentu di distanza carotidfemorale diretta (D) hè stata stimata in basa di a distanza di a superficia (Ds) da u puntu di misurazione di l'arteria carotide à u puntu di misurazione femorale utilizendu a formula: D = Ds × 0.8 (una correzione di a distanza per u fattore affissatu di 0.8 hè stata applicata per scuntrà u viaghju simultaneamente di l'onda di pulsu da l'aorta tocarotid è à l'arterie femorali) [5]. U cusì chjamatu tempu di transitu (T) era u tempu di viaghju da l'arteria carotide à l'arteria femorale di l'onda nantu à a distanza. cfPWV hè statu calculatu cusì: cfPWV = D (metri) / T (secondi). Ogni participante hè statu esaminatu in posizione supina è a testa ligeramente in daretu mentre l'elettrocardiografia hè stata cunnessa sincronicamente. U puntu di l'arteria carotide hè situatu à una distanza di 1.0-2.0 cm à a bifurcazione carotide è marcatu nantu à a superficia di u corpu. U prucessu hè ripetutu à u puntu di l'arteria femorale in a pusizione di l'inguine cù trè misure ripetute. Avemu aduprà un caliper tomeasure u tempu da u piccu d'onda ECG R à l'iniziu di a forma d'onda cum'è u tempu di trasmissione d'onda (Fig. 1). Dui misurazioni sò stati ottenuti in ogni paziente è a media hè stata utilizata per l'analisi. L'acquisizioni sò state tutte eseguite da u stessu operatore in una cundizione doppia cieca per escludiri e differenze intergruppu.

Misurazione di a struttura vascular

I Pacienti assumevanu una pusizioni supina per espose u collu. L'ultrasonografia di u lumen di l'arteria carotide hè stata fatta, è cIMT di i muri anteriori è posteriori hè stata misurata. À 1-2 cm sottu à u pianu di a bifurcazione, u spessore di a membrana carotide interna-mediale hè stata automaticamente misurata da u pacchettu di software integratu.

2

U cambiamentu sisto-diastolicu chjamatu ancu distensione o cambiamenti di diametru di l'arteria carotide (∆D). U diametru sistolicu è diastolicu di l'arteria carotide sò stati misurati manualmente, poi calculati ∆D. Dopu chì u CD hè calculatu secondu a formula reneman:

△D=Dd−Ds

△D%=(Dd−Ds) /Dd×100%

CD= [(2△D×Dd)+△D2]/PP×Dd2.

induve Dd hè u diametru diastolicu finale di u vasu, Ds hè u diametru sistolicu di l'arteria carotide. PP hè a pressione di u pulsu centrale [6].

Analisi statistica

Avemu usatu u software SPSS 25.0 (SPSS Inc., Chicago, IL) per realizà u trattamentu statisticu di e dati. I dati di misurazione sò espressi cum'è media ± deviazione standard. Siccomu eramu principalmente interessati à paragunà i dui gruppi di malatie (ipertensione è ipertensione + obesità) cù u gruppu di cuntrollu sanu, avemu realizatu analisi unidirezionale di a varianza (ANOVA), induve i gruppi di malatie sò stati cunsiderati mutualmente esclusivi. Tutti i risultati sò presentati da l'ANOVA unidirezionale. L'APvalue <0.05 hè stata cunsiderata statisticamente significativa.

E caratteristiche cliniche è i parametri biochimici di l'ipertensione è di i gruppi di cuntrollu sò mostrati in a Tabella 1. Ùn ci era micca una differenza significativa in età, sessu, altezza, trigliceridi (TG), colesterolu tutale (TC), colesterolu lipoproteinu d'alta densità (HDL) è bassa densità. colesterulu lipoproteini (LDL) trà i trè gruppi (P> 0.05). Ci era differenzi significativu in u pesu di u corpu, l'IMC, a pressione sanguigna sistolica (SBP), a pressione diastolica (DBP) è a pressione di pulsazioni (PP) in u gruppu 1 è u gruppu 2 paragunatu. cù u gruppu 3 (P <0.05).

Ci sò state differenze significative in LVM, LVMI, RWT, LVIDd, IVSd, LVPWd, LAD, A peak, E 'peak, A' peak è E / E 'tra i trè gruppi (P <0.05). LVM, RWT, LVIDd, LVPWd, LAD è E / E 'in u gruppu 1 è u gruppu 2 eranu significativamente più altu ch'è u gruppu di cuntrollu sanu. L'IVSd è l'LVMI eranu significativamente diffirenti trà i trè gruppi da a prova S-NK. Un piccu è u picu A 'eranu significativamente più altu in u gruppu 1 cumparatu cù u gruppu 2 è u gruppu 3 in un analisi post-hoc. Inoltre, E 'peak era significativu più bassu in u gruppu 2 cumparatu cù u gruppu 1 è u gruppu 3. In ogni casu, ùn ci era micca diffarenza in AO, E peak è E / A ratio trà i trè gruppi (Table 2).

Un cut-of value di 0.31 di RWT avia 85.7% sensibilità è 77.4% specificità per i malati di ipertensione. Un cut-ofvalue di cfPWV hè 4.55 m / s, è stu valore hà avutu 88.9% sensibilità è 53.6% specifcity per ipertensione patients.2 di 11 zitelli in u gruppu HTN + Obese eranu ipertrofia concentricu (2/11, 18.1%), 2 zitelli. eranu eccentrichipertrofia (2/11, 18.1%) è 1 zitellu eranu concentricremodeling (1/11, 9.0%), rispettivamente. Di i 34 pazienti HTN, 2, 6 è 5 zitelli anu avutu ipertrofia cuncentrica (2/34, 5.9%), ipertrofia eccentrica (6/34, 17.6%) è rimodulazione cuncentrica (5/34, 14.7%), rispettivamente.

Ci era differenze significative in cfPWV trà i trè gruppi. cfPWV era significativamente più altu in i dui gruppi di ipertensione in paragunà cù u gruppu di cuntrollu sanu (Fig. 2). Ùn ci era micca differenze significative in cIMT, ∆D% è CD trà trè gruppi cum'è mostra in a Tabella 3.

3


Articulu discussione

In u 2017, cù i standard di pressione di sangue per i zitelli cinesi per sessu è età, è altezza sviluppata, l'ipertensione in i zitelli è l'adulescenti hà suscitatu una grande preoccupazione inpediatria. Hè u criteriu diagnosticu più utilizatu. A nostra definizione di ipertensione hè basatu annantu à questu criteriu, è u nostru studiu hà truvatu i cambiamenti strutturali in u core, a disfunzione diastolica cardiaca è a rigidità vascular.

Ci sò stati differenzi significativi in ​​LVM, LVMI, RWT, LVIDd, IVSd, LVPWd, LAD in i zitelli ipertensivi. Un aumentu di l'afterload causatu da a pressione alta porta à un aumentu di u stress di u muru ventriculare è eventualmente cambia in a struttura di u miocardiu, chì hè chjamatu ipertrofia ventricular sinistra o remodeling. In i malati cù l'ipertensione cuntinuu in a circulazione sistemica, l'afterload cardiaca aumenta, risultatu in un incrementu di u voluminu di sangue residuale end-sistolicu ven tricular left è u voluminu diastolic. Questu, à u turnu, si traduce in ipertrofia compensatoria ventricular sinistra, una diminuzione di l'elasticità miocardia, è un aumentu di u voluminu ventricular left. Dieci un crescente in u voluminu di sangue residuale atriale sinistru à a fine di a diastolea è l'allargamentu graduale di l'atriale sinistra mantene una differenza di pressione atrioventricular è un output cardiacu eccessivu [7]. U remodeling ventricular left si riferisce à una seria di cambiamenti in a forma, a struttura è a funzione di u core mentre l'ipertensione avanza.


5


A pressione sanguigna alta porta à un aumentu di a massa miocardiale, chì hè riflessa da un incrementu di LVIDd, IVSd, LVPWd di a morfologia è a struttura cardica. Un aumentu di LVM hè una manifestazione di l'ipertrofia ventricular sinistra (LVH) è un fattore di risicu indipendente per LVH [8]. Utilizà a formula di Devereux per calculà LVM è correggendu LVM per l'altezza per ottene LVMI hè un metudu cumuni per ghjudicà s'ellu esiste o micca LVH. U nostru studiu hà cunfirmatu chì l'LVMI hè significativamente più altu in i zitelli cù l'ipertensione, in particulare l'obesità, cà i zitelli sani cum'è l'altri litteratura publicata.

RWT hè ancu un indicatore impurtante di remodeling cardiovascular in ipertensione. Ancu s'è u RWT di i gruppi ipertensivi era più altu ch'è quellu di u gruppu di cuntrollu, i so valori eranu tutti in u range normale in u nostru studiu. Un valore di cut-of 0.31 avia 85.7% di sensibilità è 77.4% di specificità per i malati di ipertensione mentre un valore di 0.41 cut-of avia solu 21.4% sensibilità è 100% specificità. Avemu da stabilisce un novu cut-of value per RWT inchildren cù ipertensione.

Frà i zitelli cù 45 ipertensione, 12 (12/45,26.7%) anu avutu LVH è 6 zitelli (13.3%) anu rimodellatu ventriculare left. L'incidenza di LVH era coherente cù u 27% informatu da Sorof [9], cusì LVMI è RWT pò esse usatu cum'è evidenza clinica di danni di l'organu di destinazione in i zitelli cù ipertensione. Ancu se u 60% di i pazienti in stu studiu hà dimustratu una cunfigurazione normale, a tarifa di LVH era significativamente più altu cumparatu cù cuntrolli sani. L'ecocardiografia per diagnosticà a rimodellazione di LVHand, per seguità in u screening è per gestisce l'ipertensione hè una strategia viable.

I studii anu dimustratu una correlazione positiva trà a pressione alta è l'obesità in i zitelli è l'adulescenti [10,11]. A prevalenza di l'ipertensione in i zitelli cù l'obesità hè> 10 volte quella di i zitelli cù un BMI normale. I studii anu cunfirmatu chì l'obesità prima si verifica, più dura a so durata, è più grande hè a probabilità di ipertensione. In u nostru studiu, i zitelli obesi cù l'ipertensione avianu una pressione diastolica più alta è più deteriorata a funzione diastolica ventricular sinistra. È altri indicatori eranu cunsistenti cù quelli di i zitelli cù ipertensione. U rapportu di ipertrofia ventricular sinistra è rimodellazione in u gruppu 2 era più altu ch'è in u gruppu 1. L'ipertensione è l'obesità sò cunsiderate fattori di risicu indipendenti per LVMI. Per evità l'errori in l'estimazione di l'effetti di l'overweight LVMI era megliu cà LVM per distingue i danni à u core causatu da l'ipertensione.

In più di i cambiamenti in a struttura ventricular sinistra, i cambiamenti in a struttura è a funzione atriale manca sò stati cunfirmati cum'è cambiamenti patologichi precoci in i malati cù ipertensione [12]. In u nostru studiu, ci era una differenza significativa in LAD trà i trè gruppi. Teresult mostra chì i zitelli di i gruppi di l'ipertensione dem onstrates l'allargamentu atriale manca in paragunatu cù i zitelli sani, chì hè coherente cù i risultati di Tsai [13].Keller et al.[14] hà ancu truvatu chì ancu s'è l'ecocardiografia ùn mostrava micca ipertrofia miocardia, LAD aumentava significativamente. Hè pussibule chì l'allargamentu atriale manca esiste prima di LVH, perchè e fibre di u musculu atriale sò più chjuchi è più brevi di e fibre di musculus ventriculari, cusì sò ancu più sensibili à a pressione.

Un studiu precedente hà definitu a disfunzione diastolica ventriculare sinistra cum'è un E/E '>15 o un E/A <1.0. Avemu paragunatu u rapportu E / E 'intre i trè gruppi è truvaru chì ancu se E / E 'in i zitelli cù ipertensione era <15, i zitelli in questi gruppi anu avutu un significativu aumentatu E / E 'in paragunatu cù u gruppu sanu. Hè indicatu chì a funzione diastolica ventricular sinistra diminuisce in i gruppi cù ipertensione. Avemu trovu chì u piccu E' di u septum ventricular in u gruppu 2 era significativamente diminuitu, è u piccu A' di u septum ventricular è u piccu di a valvula mitrale eranu più altu in u gruppu 1 cà l'altri dui gruppi. Questi risultati anu dimustratu chì l'aumentu di a pressione atriale sinistra è a funzione atriale mancata era cumuni in i zitelli cù ipertensione. Ùn ci era micca una differenza significativa in u rapportu E / A trà i trè gruppi, ma l'E / E 'in i zitelli cù ipertensione, qualunque sia l'obesità o micca, hè stata significativamente aumentata. E/A hè probabilmente menu sensibile di E/E' cum'è a literatura precedente [15,16] ...

In più di u dannu cardiacu di sopra, l'ipertensione pò ancu causà cambiamenti in a struttura vascular è a funzione. A rigidità di l'arteria o u cumplimentu di l'arteria pò esse misurata da PWV chì era a velocità di l'onda di pulsazione trasmessa in tutta a lunghezza di l'arburu arterial. Un PWV più altu indica un vaso sangu più rigidu, cuntribuiscenu à l'aumentu di a carica è a rimodellazione cardiaca successiva [17]. In l'adulti, un PWV più altu predice u risicu di eventi di malatie cardiovascular, cum'è l'ictus, a malatia cardiaca ischemica è l'ipertensione [18,19]. Una meta-analisi di> 15,000 sughjetti cunfirmava chì un incrementu di PWV di 1 m/risultati in un aumentu di 14% in u risicu di l'avvenimenti cardiovascular dopu l'aghjustamentu per età, sessu è fattori di risicu cardiovascu lar, è un aumentu di 15% in a mortalità cardiovascular [20]. Ci sò uni pochi di studii nantu à PWV nantu à HTN adulescente. Kulsum-Mecci N et al. truvaru l'adolescenza da 4 à 18 anni di obesità è HTN sia significativamente è indipindentamente anu aumentatu PWV, mentri PWV aumentava cù l'età, ma ùn era micca diffirenti per razza o sessu [21].

I predittori di PWV eranu età, SBP, frequenza cardiaca, BMI, trattamentu antiipertensiu è classi di droghe, micca ligati à a razza, u sessu, u fumu, a dislipidemia, a diabetes, a malatia renale, o fattori genetichi. Dui fatturi sò stati identificati chì sò rispunsevuli di a progressione accelerata di PWV dopu a correzione per HR: età è valori di BP [22]. Tuttavia, in u nostru studiu, ùn ci era nisuna differenza in i dati biochimichi nantu à i lipidi di sangue, nè usu di droghe antiipertensive, nè differenza in età è sessu. Dunque, a maiò parte di i predictori cunnessi puderanu esse esclusi è l'influenza di BP puderia esse cunsiderata impurtante [23]. Intantu, in u nostru studiu, un aumentu relativo di cfPWV in HTN cù o senza obesità hà indicatu chì HTN hà avutu un impattu più grande di rigidità vascular chì l'obesità. I studii di certi gruppi anu dimustratu un aumentu di PWV (una diminuzione di a conformità arteriale) cù l'obesità solu [24,25]. Ma una limitazione di u nostru studiu era mancante paràmetri di u gruppu di obesità simplice.

I metudi Doppler per valutà cfPWV sò fattibili. Ùn hè micca u preferitu paragunatu à l'autumàticu cù un sensoru di tonu o di pressione, ma hè un bonu rimpiazzamentu per valutà cfPWV quandu ùn avete micca a macchina automatica. Ancu se e misurazioni Doppler-PWV determinanu più errore di valutazione cà quelli di applationtonometria, meccano-trasduttore piezoelettrico o oscillometria basata sul cuf, Doppler-PWV hà mostratu esattamente una stretta correlazione cù a valutazione invasiva. Styczynski G. et al. [26] hà truvatu chì u PWV invasivo mediu era 9.38 m/sec è l'eco-PWV media era 9.51 m/sec (P = 0.78), u coefficient di correlazione di Pearson trà i metudi era 0.93 (P <0.0001), una trama Bland-Altman hà revelatu un a medianità trà PWV invasive è eco-PWV di 0.13±0.79 m/sec. Doppler-PWV hè un metudu affidabile di misurazione PWV. L'implementazione più larga di u metudu Doppler-PWV per a valutazione di a rigidità di a parete aortica pò ancu espansione l'utilità clinica è scientifica di l'ecocardiografia [27].

In u nostru studiu, i valori assoluti di cfPWV in i trè gruppi eranu assai più bassi di u limitu per eventi cardiovascolari severi in adulti (10 m / s), ma i dui gruppi HTN avianu valori significativamente più altu ch'è i zitelli sani. Avemu trovu chì 4.55 m / s cut-of value of cfPWV avia 88.9% sensibilità è 53.6% specifcity per i malati di ipertensione. Ancu se u valore di tagliu di 10 m / s hà guadagnatu un valore predittivu indipendente per l'avvenimenti cardiovascular fatali è non fatali in i pazienti adulti ipertensivi, sta soglia ùn hà micca distinguitu HTN per ùn solu stratificà i zitelli è l'adulescenti. Avemu bisognu di più studii di PWV vascular in i zitelli per determinà ulteriormente u cut-ofvalue è reclassificà i pazienti à risicu intermediu in u risicu di dannu di l'organu di destinazione più altu o più bassu.

Ùn ci era micca una differenza significativa in l'IMT carotid è CD trà i trè gruppi di zitelli, probabilmente perchè a nostra dimensione di mostra era troppu chjuca per l'analisi stratificata basatu annantu à l'età, u pesu è l'altezza. A misurazione di l'ultrasound carotide di l'IMT hè a valutazione più comunmente utilizata di a struttura vascular, postu chì hè cunsideratu cum'è riflette a carica aterosclerotica generale. Attualmente, assai macchine avianu un software integratu chì pò misurà automaticamente IMT per riduce l'errore di misurazione manuale. Kollias et al. [28] hà studiatu a relazione trà BP ambulatorii è cIMT. U mean cIMTin i zitelli cun un BP più altu era 0.03 mm più grande di quelli cù una BP normale in una meta-analisi. Ghjornu TGet al. [29] anu truvatu chì un BP più altu hè assuciatu cù un cIMT più altu, ancu dopu avè aghjustatu per i fatturi di risichi cardiovascular, ma ùn anu micca un criteriu diagnosticu chjaru di BP per l'effettu osservatu. Hè da nutà chì e misurazioni cIMT in i zitelli pò varià assai trà i protokolli di l'imaghjini è e macchine, ma i valori assoluti sò assai più bassi di quelli assuciati à eventi cardiovascular severi in adulti (di solitu > 1.0 mm).

A distensibilità carotide hè probabilmente l'indice di rigidità di l'arteria carotide più standardizatu è utilizatu. A misurazione di CD significa quantificà i cambiamenti in u diametru arteriale in risposta à i cambiamenti di BP da diastole à sistole. Cum'è a distensibility cIMT hè stata ancu ligata à a mortalità per tutte e cause, a morbidità è a mortalità cardiovasculaire è a presenza è a gravità di e malatie cardiovascular in l'adulti [30]. Rapprisenta una valutazione di l'anormalità funziunali prima di a mudificazione strutturale. Elaine M et al. [31] hà truvatu chì i ghjovani preipertensivi avianu una rigidità arteriale crescente è un aumentu graduali di cIMT. Ma u nostru studiu ùn hà truvatu micca differenze in CD è cIMT trà i trè gruppi. I ragiuni pussibuli eranu chì a dimensione di a mostra era chjuca, i cambiamenti di diametru internu di l'arteria carotide sò stati misurati manualmente micca da un strumentu automaticu, è a pressione di u pulsu misurata ùn era micca un metudu centrale. al.

Ci sò alcune limitazioni di stu studiu chì deve esse osservatu. Prima, questu era un studiu retrospettivu, cusì a selezzione era inevitabbile. Siconda, a dimensione di mostra era chjuca, è a distribuzione regiunale era irregolare, è per via di a piccula dimensione di mostra di i zitelli cun obesità, ùn avemu micca evaluatu l'effetti di l'obesità nantu à a struttura cardiovascular è a funzione solu. Infine, mancava un coefficientu di variazione di u valore mediu di a variabilità intra-sessione è trà l'operatore rispettivamente è ùn ci era micca dati d'accordu trà a tecnica Doppler è a tonometria o a tecnica meccanotransducer piezoelettrica, è ancu intra-/inter-riproducibilità per u nostru. centru quandu valutà cfPWV. In vista di sti limitazioni, i studii di seguitu duveranu espansione a dimensione di u campione è aumentà l'analisi di l'effetti cardiovascular in individui cù obesità. I nostri futuri direttivi di ricerca includenu studii longitudinali per valutà i cambiamenti in cfPWV cù u tempu in i zitelli sani è i zitelli cù ipertensione è obesità. Pudemu fà un studiu di più cunsistenza trà i metudi tonometici ultrasonografichi è automatichi.

In cunclusione, ancu s'è l'ipertensione essenziale ùn hà micca sintomi clinichi evidenti, l'ecografia Doppler hà dimustratu chì u cori è i vini sanguini di i zitelli cù ipertensione sottumettenu cambiamenti strutturali è funziunali. adulti.

cuegghiè

L'ecografia Doppler mostra chì u cori è i vini sanguini di i zitelli cù ipertensione sò sottumessi à danni strutturali è funziunali di l'organi di destinazione.


Acknowledgements

Inapplichevule.

Autucutichi cuntributi

YYD, cum'è l'autore currispundente, era l'investigatore capu. WL, CH, MH, QQX, HW, PPG, LS è HTL eranu co-investigatori. WL, CH, QQX, HW, è PPG raccolte è gestite dati ultrasonografichi. MH, LS è HTL anu raccoltu è analizatu dati clinichi. WL hà scrittu u manuscrittu. HTL hà participatu à l'interpretazione di dati è a redazione di manuscritti. Tutti l'autori anu lettu è appruvatu u manuscrittu finale. WL è CH contribuiscenu ugualmente à stu studiu cum'è frstco-autori.

Funding

Stu travagliu hè statu sustinutu da cuncessioni da a Fundazione Naziunale di Scienze Naturali di a Cina (n. 81870365 è 81970436), u Fondu di Young Scientists di a National Science Foundation of China (n. 81800437 è 81900450), è Jiangsu Provincial Medical Young Talents (QNRC2016764).

Disponibilità di dati è materiali

I dati è u materiale in u studiu attuale sò dispunibuli da l'autore currispundente nantu à una dumanda ragionevule.

dichiarazzioni

Approvazione etica è accunsentu à participà

Stu studiu retrospettivu hè statu appruvatu da u Cumitatu d'Etica di l'Hospital di i zitelli di l'Università Soochow cù una rinuncia per un accunsentu infurmatu scrittu ottenutu da u tutore legale / parenti vicinu di ogni participante.

Cunsensu per a publicazione

Inapplichevule.

Interessi rivali

L'autori dichjaranu chì ùn anu micca interessi cuncurrenti. Ricevutu: 15 May 2021 Acceptatu: 7 July 2021

Publicatu in ligna: 21 2021 Lugliu

Categorie calde